BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 26 november 2009

Snigelrace

Idag blir det plugg med Therese på något nytt café som har öppnat på Ågatan. Det var längesen jag var på ågatan känns det som så jag vet inte riktigt vad det är för nått. Ska bli spännande o se. det blir alltså samhälls plugg en stund, efter det en bit mat (också med Therese såklart :)), sen efter det blir det persondatorer från halv sex till åtta =/ vilket vi kanske inte ser fram emot så mycket.. det brukar dock gå ganska bra när man väl är där... förrutom att tiden slemmar iväg som en snigel.

På tal om sniglar... visste ni att det finns snigeluppfödare?! HAHA.. det är sant. Sök på google efter "snigeluppfödare" så får ni se. Jag och syrran gjorde det för längesedan, och de föder tydligen upp sniglar, sen har de snigelrace med dem... sniglar som racear mot varann alltså.. haha. det är inte riktigt klokt.

Igår gick jag, Mikael och Kingston på en långpromenad... det var nog en utav de mest smärtsamma promenader jag gått på.. haha. Då var det också jag som gick som en snigel fram. Hade på mig mitt nya stödbälte, hjälpte inte så jätte mycket.. men jag tror att jag måste ha satt det lite fel eller nått.. jag får prova att spänna det lite mer nästa gång kanske. Jaja.

Nu måste jag ta och fixa till mig lite. Men ha det gott allesammans.

1 kommentarer:

Elin sa...

Ja fy tusan för de där j*vla blåsorna. Har sköljt med listerine nu, och det var inte skönt. Får se om jag kan jobba i morgon, har svårt att prata ju. Jo jag har bäddat till dig, så det bara är att hoppa i säng! :) Får nog bli när Idol är slut 21.30..så får man försöka sova. Vi får höras i morgon du! :) Pöss