BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 5 november 2009

Det rinner det rinner


Jo tack, det rinner inte så lite heller!!

Idag är en grå och tråkig dag. Jag börjar inte skolan förrän klockan halv sex. vilket är super duper skönt. Iof så går jag enda till klockan åtta ikväll. Det är inte riktigt lika skönt. Man är ju som en zombie när man kommer hem. Jaja, det är ju inte så hårt arbete i den kursen iaf, det vi gör är o sitta och lyssna i två och en halv timma. Tror jag får ta mig en sväng till Hemköp innan jag ska dit.. måste ha socker med mig, annars däckar jag väl mitt under lektionen.
Nu har jag iaf suttit med samhällen, och är näästan klar med den.. jag har någon uppgift kvar som jag tänkte att lilla Mikael skulle få hjälpa mig med.

I morgon åker vi till Småååland. Wohow. Känns som det var en evighet sen man var där. Iaf i Vetlanda :) på lördag tänkte vi hälsa på sööötaste lille Emil <3 Krille och Sara :) Som jag har längtat efter dem. Ska bli så himla kul o se hur mycket lillfisen har växt och utvecklats nu också sedan jag såg honom sist. På kvällen, natten till söndag sover vi hos pappsen min :) ska också bli skoj. Sen på söndag är det ju fars dag, det glömmer ni väl inte?.. tänkte väl det.

Nu ska jag ta mig ett tuttifrutti tuggummi till, sen ska jag slänga mig i duschen.

ciaó

0 kommentarer: