BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 14 november 2009

Lussekatter Lussekatter


Bilden är från google, men snart kommer det bilder på mina egna bullar ;) mums*


Vet ni vad?! Idag ska jag göra mitt första försök på att baka lussekatter. Elin som inspirerade mig till det såklart :) Jag har aldrig i hela mitt liv bakat lussekatter, och nu blir det upp till bevis om jag kan eller inte :P haha. Det ska bli sjukt kul. Klarar jag det och de blir riktigt riktigt mumsiga så vet jag att det inte är sista gången jag gör lussekatter. Mina absoluta favorit bullar året runt. Okej, först kommer mammas kanelbullar såklart, men efter det.. lussekatter :p
Hur som helst ska det bli spännande.

Idag är det lördag.. om ni inte redan visste det :) så vad händer då? ja, förutom mitt lilla bakprojekt? Skulle tippa på att det blir film ikväll igen.
Vi kollade på The hangover igår btw, sjukt rolig film alltså. Har ni inte sett den, så gör det.

Jaja, nu ska jag försöka svälja mina järntabletter, som smakar SKIT! jag har slarvat lite med de där, det syntes när jag var hos min BM i onsdags.. oops. Så nu måste jag skärpa till mig. Det blir ju inget järn över till mig annars, lillan tar ju det mesta från mig :)

Ha en fortsatt trevlig helg allesammans

1 kommentarer:

Catarina sa...

Ja de där järntabletterna. Fy.
Jag fick just sluta med dem (är i v 37) för att jag lyckats få bra järnvärde.

Jag tog mina med ett glas juice och en c-vitamin tablett på fastande mage. Det gav bra resultat.