BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 12 november 2009

Massa saker


Detta är allt som jag har köpt till lillan :) Delfinen fick vi av mamma för några månader sen, och tänk att hon köpte en rosa delfin också, hon kände på sig att vi skulle få en flicka. Dessutom älskar jag delfiner också :) hihi.
Alla kläder är från H&M, även "uggsen" söta va? :)
Så nu ska vi inte köpa mer kläder till henne, utan man lär ju få en massa också, som tex vid jul o så. Och tänk allt jag och Mikael slipper köpa... barnvagn, spjälsäng, babygym, gåstol, babysitter, skötbord.. allt det är det jag vet att vi slipper köpa, dels så får vi låna en del saker av krille o sara, sen får vi lite till jul också. Sketans bra tycker jag.

xoxo

4 kommentarer:

Madde sa...

Vad fiiin blogg du har :) jag skickar inloggning till bloggen på mejlen Kramar

Mickaela sa...

Madde:
Tack så jätte mycket :)
Kramar

Carolina sa...

Söta plagg! Så kul med bebiskläder. :-)

E.K - Mamma till Alicia sa...

Fin blogg :)