BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 12 november 2009

Bästa boken om mig


Yes! Den kom med posten för bara några dagar sedan en liten fyll-i-bok som jag var tvungen att beställa hem.. Bästa boken om mig av Terese Öman :) Den är helt underbar. Finns en massa roliga saker att fylla i och klistra in bilder.
Jag skrev ju om den för ett antal inlägg sedan, att jag hade hittat den på en sida där den kostade 350:-, det kostade den även på designtorget. Men sen tänkte jag att den måste finnas billigare någon annanstans, och det gjorde den. Hittade den på Adlibris för 233kr (inkl. frakt). En ANING billigare. Så till er blivande mammor där ute kan jag starkt rekommendera denna fantastiska och mysiga lilla fyll-i-bok.

Så mamma, ni behöver inte tänka på att ge oss någon sån bok i tex doppresent eller present över huvudtaget :P hähä. Bäst att skriva det så man inte får en till sån bok. tjoho.

Nehe, om två timmar så ska jag till skolan. Segt. Men alltid lika kul att träffa Therese ju.. haha. Galen tjej minsann.

Btw, jag vill till min älskade mamma i helgen... saaaknar. Inte för att jag inte har saknat dem innan, men man gör det ännu mer nu när man ska ha bäbis. :) Måste få Mikael med mig ner till Kalmar i helgen. Skulle vara mysigt att komma ner dit.

En sista sak... jag har INGA kläder längre... gaaah.. ändå har jag köpt mammakläder.. byxorna kan jag iof fortfarande använda, men alltså överdelarna blir ju bara mindre och mindre.. :/

2 kommentarer:

Elin sa...

Vilken rolig bok! :) Blir ju kul för henne att läsa när hon blir äldre. Det låter som en bra ideé, det tycker jag du ska göra minsann! Vi ska till Linköping på tisdag, kanske kan komma förbi en sväng och hälsa på? Puss o kram!

Carolina sa...

Har också tänkt köpa den där boken.. Verkar så gullig!