BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 19 november 2009

Händer och fötter?

Idag är det grått ute. Det är tråkigt. Jag har tråkigt. Jag är trött. I kväll är det skola i 2½ timma. Kul. Eller inte. Hmm.

Jaja, nästa lördag ska jag med Elin och hennes jobb till Ullared. Har jag redan skrivit det? det kanske jag har? jag vet inte. Isåfall skriver jag det igen. hehe. jag kommer nog spendera mycket tid på babyavdelningen :) man får ju passa på nu medans man har tid och ork. Frågan är bara... hur ska jag klara av att GÅ där en hel dag?! Det oroar mig en del. Jag som knappt kan gå den korta bit det är ner till stan utan att få ont i bäckenet eller i ryggen. Hmm. Jag får helt enkelt ta det lugnt när jag är där, inte gå för fort och vila så mycket jag kan och hinner :) Kul ska det bli iaf. Första gången jag åker till Ullared. Hoho.
SEN.. inte nog med att vi ska gå där en hel dag, vi ska gå upp klockan tre på natten också för att vara där vid sju när det öppnar.. haha. ojoj.. tur att man ska sova hos Elin på fredagen, då blir det iaf skapligt mycket lättare att komma upp. Hade nog aldrig klarat det annars :)

Oj, vad mycket skriva det blev nu igen. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen göra mig lite i ordning. Sen skola.

Btw.. Twilight på lööördag :D skoooj :D cant wait!!!!

Tjohej

2 kommentarer:

cicci sa...

Gud, så gött med Ullared. :D

Alla säger att de är så himla fint med gravidmage, men... vet inte riktigt om jag tycker de är så fint med en BAUTASTOOOR mage i vädret när man har bikini på sig. Men pallra dig dit du :P
Jag skulle aldrig göra de. Haha.

Elin sa...

Kommer bli superkul i Ullared! =)