BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 11 november 2009

Inget att göra

Lite tidsfördriv som jag hittade i Cissis blogg

Plats: Vid mitt lilla skrivbord på en obekväm stol.
Tillstånd: Trött, seg, hungrig.
I fickorna: Har inga fickor.
Vad händer ikväll: Film? kanske.
Vad åt du senast: Risgrynsgröt.
Vem ringde du senast: Mamma.
Vem mailade du senast: Min samhällslärare.
Roligast förra veckan: Resan till Småland!
Favoritläsk: Sprite.
Favoritmynt: Guldpengar.
Favoritskådespelare: Dakota Fanning, Brad Pitt, mfl.
Favorithund: Min Kingston såklart. Och Prince, även om han inte finns hos oss längre (R.I.P).
Favoritjuice: Apelsin med fruktkött.. mumma.
Onödig kändis: Gaah.. Linda Rosing (om man nu kan kalla henne för kändis).
Nödvändig kändis: Hmm.. vet inte!
Sämsta grannen: Alla mina grannar är bra. Snälla små damer :P
Bästa ingrediensen i en god gryta: Ooh, vitlök
Frisyren: Platt :S
Hur mår du nu: Hungrig, lite smått illa.
Vilken låt lyssnade du senast på: Lady Gaga - Bad romance
Vad vill du ha för hårfärg: Min naturliga, blond.
Vad tycker du om att äta: Massa onyttigt. Speciellt McDonalds eller Max :D Muuumms!
Vem ska du gifta dig med: Mikael såklart <3
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna: Mikael :)
Idrottar du: Nixx... orka. Men lite styrketräning när tid och ORK finns :p
Tycker du om att ligga på stranden och sola: Mmm, vem gör inte det? =)
Vad har du på dig idag/kväll: Adidas mjukisar, för liten (men skön) tröja, kofta och Hello Kitty strumpor :)
Har du växt något det här året: Ojoj, ja det kan man väl lugnt säga :p
Vilket år har varit ditt bästa: 2008, 2009, och 2010 kommer deffenitivt att bli bästa året i mitt liv :) <3
Vad ser du fram emot: Januari/februari - då kommer lillan till världen
Vad har du ångest inför: Förlossningen.
Hur långt hår har du: till axlarna
Är du nöjd med det: Nixx, vill ha längre
Går du i skolan så mycket som du ska: Japp, några gånger i veckan :)
Vilket är ditt sämsta ämne: Vilka, om jag får säga det själv.. matte, historia, samhäll you name it!
Har du en bra klass: japp, små grupper... funkar prima :)
Vad ligger på ditt databord just nu: Datorn, skolarbete, ett tomt glas, en kasse från Make up store, Mikaels mössa, räkningar och mobilen.
Varför blev du arg senast du var det: För att Kingston kissade inna för första gången på länge.
Hur ofta städar du: Så ofta jag kan, och orkar!
Hur ser stolen som du sitter på ut: Datastol (hård) :S
Hur luktar du nu: Naturell
Vad ska du göra i helgen: Vet inte, blir nog lugnt med massa mys
Skojade du med ovanstående svar: Kanske inte.
Är du romantisk: När jag är på gott humör så...
Vilket tvprogram såg du på senast: Desperate Housewives
Får du/din familj hög telefonräkning: Jag får höga räkningar, ja!
När dansade du senast: Oj, vet inte :S hur fasen ska jag komma ihåg det då?
Drömålder: 8
Knark: Nej tack.
Ditt bästa internettips: Delar inte med mig.
Senast köpta pryl(ar): En fyll-i-bok till lillfisan
Kär just nu: Ja, hela tiden :)
Sex just nu: Ne, lite för trött och seg för det
Keps eller mössa: Mössa
Kängor eller pumps: Stövlar
Pannkakor eller plättar: Pannkakor.
Dvd eller vhs: Dvd.
Favoritserie: Desperate housewives(!!!), Vänner, 2 ½ men, Family Guy mfl.
Har du någonsin färgat ditt hår svart: Ja.
Kött eller inte: Kött!
Vinter eller sommar: Sommar
Kaffe eller läsk: Läsk!
Eminem eller britney spears: Britney ? kanske.. jo.
Favoritposen: Ööh...

0 kommentarer: