BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 10 november 2009

Hösten!



Fy vad tråkigt det är när det börjar bli såhär mörkt ute. Klockan är liksom bara fyra snart och det är redan skitmörkt :S suck. Man blir ju så slö och trött när det är sånt här mörker och väder.. kan det inte vara lite klar himmel istället och lite ljusare? Men det är ju såhär hösten ska vara tyvärr. Det enda som jag tycker är fint och bra med hösten, det är att träden blir så himla fina med alla sina höstliga färger. Sen när det blir höst så vet man att julen närmar sig :) hihi. Myys.

Sitter just nu och spelar ett spel på facebook som gjort mig helt beroende (nej, det är inte Farmville, det har jag vart beroende av länge nu) utan det är ett annat spel som fått mig på fall, Sorority Life heter det. Dock så vet jag att jag snart kommer att tröttna på det. Men det är ju iaf lite tidsfördriv i detta mörker.
Har läst lite religion idag med, så nu känner jag mig duktig.

Och ikväll är det Desperate Housewives :D yeaah! Kollar ni också på det? åh gud, det är favoritprogrammet någonsin. Me like a lot!!

Btw, jag önskar att jag var rik!

Tjohej!

0 kommentarer: