BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 9 november 2009

Helgen

I fredags åkte vi till Grimsås och hälsade på en gammal kompis till Mikael som han inte träffat på 5 år. Så det var jätte kul. På lördagen så åkte vi till Vetlanda :) hälsade på Krille, Sara och lille Emil i deras nya hus. Efter det åkte vi till pappa, vi hyrde film och sov där till söndagen, sen på söndagen åkte vi till Bjurvik och var där några timmar. Så helgen har vart fullt upp helt enkelt, man var skapligt trött när man kom hem igår kväll.
Det var lite kort om vad som hänt i helgen. Har ni haft en bra helg annars? Och ni glömde väl inte fars dag igår var? ;P

En annan sak jag måste tala om är hur mycket jag älskar Eva Blixman's blogg. Hon är en gudinna på att göra de finaste cupcakes jag någonsin har skådat. Allt i hennes blogg slår alla andra bloggare där ute. Ta er en titt i hennes blogg så förstår ni vad jag menar :)

Ha det guld!
xoxo

2 kommentarer:

Veronica sa...

Vi tyckte oxå att det var jätt kul att ni kom!!!! Och så tycker jag att det är fantastiskt roligt att du bloggar. Då kan vi följa er fast ni bor sååååååå långt bort!! Spännande o få följa er o bebbens resa fram till dess hon väljer att kika ut, sen oxå givetvis!

Hälsa Micke så gott!

Kram från Veronica

Ps. Bloggar oxå, fast jag har valt att låsa min, men om du är sugen på att läsa kan du väl höra av dig så skickar jag lösen ;o)

Mickaela sa...

Ja det var jätte trevligt :) och jag vill gärna läsa och följa din blogg. Om du vill skicka lösen så kan du göra det till min mejl mickaela.j@gmail.com :)

hälsa alla där hemma så får ni ha det guld.

Kram Mickaela