BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 17 november 2009

Robert Pattinson



Det är något med Robert Pattinson som får mig att smälta som smör i en kokhet kastrull, det måste vara hans mystiska blick som han ständigt har i ögonen. Någonting är det iaf. Håller ni inte med mig?
Jag är ett STORT fan av Twilight filmen, och får jag inte se tvåan snarast så kommer jag att spricka. Jag har redan sett ettan tre gånger, och jag tänker även önska mig den på DVD till jul så jag har den och kan kolla på den när jag vill :) hihi.

Och Mikael.. ta inte illa upp. You are my no1 <3 ;) hihi

5 kommentarer:

Nathalie sa...

:D håller med dig! YUMMIE! ;)

sofi sa...

Jadå, allt fint här.. Hoppas detsamma med dig =) fin blogg du har!

Mother, Married & Twenty sa...

Oj vi delar verkligen inte samma åsikt angående den där mannen, jag tycker hans blick ser trött och död ut, som om han inte sovit på flera månader. Men alla har vi olika smak :)

cicci sa...

Hehe, har ju gått upp dubbelt så mkt som du i alla fall. :P Från inskrivningen till v 32 hade jag gått upp 10, prick, enligt barnmorskan. De är ju inte mkt om man jämför med andra som går upp 25! Men men, de får man ta bort när bebisen tittat ut. Många promenader!

Caroline sa...

Håller helt och hållet med dig, hans blick får en knäsvag! ;D