BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 24 november 2009

Glass i stora lass

.
Hej gott folk!


Idag är det tisdag och jag är ledig idag och i morgon :) skönt. I morgon tror jag att jag ska baka lite mer kanelbullar.. det blev inte så många sist och de tog ju slut på bara någon vecka. Så nu täckte jag göra dubbelt så mycket.
Ikväll är det storhandling som gäller, vi måste fylla upp kylskåpet igen. Känns som vi äter ganska mycket här hemma.. haha, vi... kanske inte vi, men jag äter ganska mycket.. hoho.
Desperate housewives ikväll också, då måste man ha något gott till det, hmm.. grönsaker och dipp kanske? Eller så tänkte jag faktiskt prova på en Ben & Jerry's smak som jag inte testat innan, Caramel Chew Chew :) den verkar så hiimlans smarrig. MEN jag måste tänka på att äta lite nyttigare :S men det är svårt när ens kropp hela tiden skriker efter nått smaskigt.

Ja just det ja.. jag har ju inte skrivit och talat om hur nya Twilight filmen var. Den var jätte bra tycker jag.. Mikael tycker också den var bra. DOCK så måste jag hyra den när den kommer på dvd så jag kan se den igen.. ensam. Det var nämligen så att i lördags vart biosalongen helt fullsmockad, de flesta som var där bestod av besatta fjortisar... så när Edward (Rob Pattinson) kom i bild så "woow"-ade alla smågrisar, och så höll det på under hela filmen "naaaw", "woow" osv. Jag och Mikael vart lite småsura. Därför så fick man ingen känsla för filmen. Så det blir att hyra den när den kommer ut.
Men 1an är helt klart bäst :)

Och på lördag morgon bär det av till Ullared. Där ska vi vara en hel dag, så tills dess ska jag nog införskaffa mig ett stödbälte till magen, känner att det är dags nu att börja använda ett sånt. Jag kommer ju inte många meter när jag ska gå någonstans utan att jag får ont :/ det är ju lite småsurt. Eller så får jag helt enkelt be Elin köra mig i en kundvagn så kan jag därifrån plocka på mig det jag vill ha. Haha. Låter som en skit bra idé tycker jag. Tycker inte du det Elin? haha.

1 kommentarer:

Elin sa...

Haha! Javisst jag kan köra dig i kundvagnen! ;-)
Jo men jag får inte bli sjuk till helgen alltså, fy. Det får inte hända...fick ett papper med lite info om lördagen, de bjöd på frukost påvägen dit, sen kommervi stanna vid någon mack på hemvägen. Bussen kommer vara öppen mellan 12-13 så man kan gå ut då och lämna lite saker, och gå in sen igen om man vill. det finns ju massor av butiker runt om också. :) pöss