BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 3 november 2009

En liten Fyll-i-bok

Jag har länge nu under min graviditet letat efter en liten härlig fyll-i-bok som jag vill investera i innan lillan kommer. Jag anser att en sådan bok är lite utav ett måste, för tänk vad minnen och tankar man kan skriva ner i den lilla boken.
Nu har jag äntligen hittat den rätta fyll-i-boken till oss :) den heter Bästa boken om mig och finns att köpa på nätet (http://www.barnbyran.se/bom/shop.php) eller på Designtorget. Dock så kostar den 350:-, vilket jag tycker är lite mycket.. men man får ju då också en hel del för pengarna.


1 kommentarer:

Elin sa...

Ja gud, tänk så stor magen kommer vara om 10 veckor nu då, hehe. Spännande! Jag fick veta idag att unionen på jobbet bjuder medlemmarna på en resa till ullared, så jag och några tjejer på jobbet ska nog ta och åka med dit den 28 november. Ska bli jätttekul! Det finns ju hur mycket som helst där, det finns allt! Men de där människorna de filmade igår var ju inte riktigt kloka, haha!
Allt är bra här, allt är som vanligt. Inget speciellt som händer! I helgen ska vi iaf hem till småland. Min minsta syster har ju flyttat till vetlanda med sin kille, de bor vid statoil så vi ska dit och hälsa på också. Puss!