BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 25 november 2009

Ingen ork till bakning

Shiiit vilken kass kvalle :O bilden är tagen med mobilkamera så.. :/ iaf.. v.30+2

Vet ni vad?
Jag är lat idag... jag orkar verkligen inte baka några kanelbullar :( sorry. Det får bli nästa vecka kanske. Var nere på stan innan idag och när jag kom hem så kände jag hur trött jag vart. Så ne, det blir inget bakande idag tyvärr.
Hur som helst så köpte jag ett linne, en bolero, nagellack och nagellackborttagning på Cubus, sen gick jag till Lättsam och köpte ett stödbälte för magen, vilket är huuur skönt som helst när det väl sitter på, känns inte alls lika tungt. Btw Michelle, den snälla damen på Lättsam hälsar grattis till lillen :)
Nu måste jag nog plocka lite med tvätten innan Mikael kommer hem.. sen blir det att plugga lite engelska. Jag tar en tuggummi på det!

Ciaó

4 kommentarer:

Elin sa...

Så fina kläde du har, och fin mage också förstås :) När kommer du på fredag ungefär? Jag är hemma kl 18.00...tänkte laga lite mat efter jobbet så det är bara att komma om du känner dig hungrig. ;) pöss

Elin sa...

Hej igen! Såg nu att du skrivit i min blogg. Jo men visst kan man ta med sig, jag ska nog ta med mig litegrann. Sen finns det ju cafeér inne på gekås med...och restauranger runt om..Du, det står på det där pappret att det inte finns toa på bussen! Så...ja man får tömma ordentligt innan vi åker, och hoppas på att det inte är snö på marken så man kan sätta sig nånstans när vi rastar...hmm...nej men det var ju inte bra. :/

Elin sa...

Jo men kom kl 19 så kan jag komma och hämta dig vid stationen! :) Ta med varm jacka och sköna skor för vi kan bli ståendes i kö i någon timme på morgonen. Kommer vara ganska mkt folk. Så bra att du köpt ett sånt där stödbälte. Får bli sängen ganska tidigt påfredag då eftersom vi måste stiga upp ca 02.15..kommer vara helt slut. hehe. Men det blir en rolig dag iaf! Kram!

Antonia sa...

åh så fina kläder mickis, o as fin mage, inte alls sådär fläskig som många brukar vara hahahh:P