BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 21 november 2009

Bio ikväll :) myspys

Kingston när han var bebis :)

Idag är det lördag, vilket betyder att det är bio i kväll :)
Jag känner hur mina fötter och händer har börjat svullna lite då och då. Inte så att det syns direkt, men det känns =/ och varm är jag också hur ofta som helst. För ett tag sedan frös jag ju ständigt. Kan man inte få vara lite mittemellan?

Jag har en grej som jag är super irriterad på, och det är att det verkar tydligen vara skitsvårt att ge mig ett arbetsgivarintyg, ett litet sketet arbetsgivarintyg som är SKIT viktigt för mig att jag får.. HELST nästa vecka liksom. Var på försäkringskassan nu i veckan och lämnade moderskapsintyget iaf, så nästa vecka får jag väl hem lite papper och information från dem. Hur som helst så fattar jag inte varför det ska vara så svååårt att ge mig dessa papper???!
Problemet är ju tydligen att de inte kan skriva ut mina lönespecar så JAG måste hitta de ynka 3 st som jag har fått.. problemet är ju bara att de har försvunnit sen vi flyttade. Även om jag hade haft dem så ska väl för tusan inte jag hålla på o leta efter dem, när DE har det i sin lilla dator som de så enkelt kan plocka fram?
Om inte jag har helt fel så är de skyldiga till att ta fram mina lönespecar och skriva de där arbetsgivarintygen! Det är sånt här som gör mig så pisst. Jag har liksom ingen lust att dra ut på det här med försäkringskassan mer nu, det tar sån tid att re med dem iaf.

*SUCK*!!!

1 kommentarer:

Machuna sa...

Dom är absolut tvugna att ge dig ett sådant. Tyvärr är det synd att du inte sparat dina ifall att dom inte har kvar sina och sen blåser dig på en massa "tid, pengar" du har jobbat