BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 9 oktober 2009

Var på ett UL till !

Hejsan svejsan!

Idag på morgonen var jag och gjorde ett UL på Crocus mottagning här i Linköping, då är det ul som man får betala för, man gör nämligen bara två ultraljud här i Lkpg, så vill man göra ett till eller fler så kostar det lite. Men det gjorde inte speciellt mycket för min del.. det var bara så härligt att se den lill* igen. På tal om lill* så vet jag nu vad som ska stå i stället för * ;) men vill jag tala om det för er? De närmsta vet ju redan, och Mikael ville inte veta, han sa att jag skulle hålla det hemligt, sen när Mikael kom hem så frågade han direkt om det är en pojke eller flicka. Då var jag ju tvungen att svara, jag kunde ju inte hålla mig heller för den delen =)
På Crocus mottagning så fick jag även en 3D bild på lillfisen, hur coolt som helst.. kolla här:

Så vad tror ni att det är då? Skulle vara kul om ni ville gissa lite :) hihi.

Nu ska jag sätta mig och slappa lite i soffan. Är sugen på nått smaskigt, men jag måste försöka motstå. Gaah!

4 kommentarer:

Elin sa...

Är så glad för er skull! =D

Mickaela sa...

Tack Elin :) Längtar som bara den nu till januari :P

Elin sa...

Jag med! ;)

Sofie sa...

En kille? eller?? alltid kul att se sitt lilla pyre :D Ha det gött!! kram kram