BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 20 oktober 2009

Höstdeprimerad

..
Igår mådde jag inte bra alls.. varken psykiskt eller fysiskt. Jag mådde i stort sett illa hela dagen vilket sög ganska rejält. Jag har haft ångest och känner mig allmänt deprimerad nu när hösten är här och vintern börjar närma sig. Sen fick jag jätte dåligt samvete för att jag satt och tänkte jätte mycket på hur tjock och ful jag börjar bli.. men det är ju min lilla flicka som gör att min kropp förändras så då hade jag skitdåligt samvete och började gråta.. samtidigt som jag grät så grät jag för ingenting. Hur som helst så mår jag bättre idag och kan åter igen känna att jag är fin och att det kommer något underbart ur min kropp så småningom.

Att vara gravid måste vara det vackraste med livet. Man har ett unikt litet liv inom sig som man går och bär på i nio långa månader. Och detta lilla livet är någon man kommer vara bunden till livet ut, det är ens egna, och hur härligt är inte det? Så nu längtar jag efter Dig mer än någonsin... jag vill ha dig i min famn här och nu min lilla ängel. Men det dröjer inte länge till innan vi ses och du ligger här hos oss <3

1 kommentarer:

Elin sa...

Nåå men gumman då! Inte är du tjock eller ful! (om man bortser från den fina magen). =) Tur att det känns bättre nu! Kraam!!