BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 10 oktober 2009

Mitt hår är förstört!! Frissan nästa!

Valpkursen idag med Kingston gick bra :) Mikael var med denna gången med.. sist så var jag ensam, och det var inte alls kul ska jag få be och tala om.
Vädret idag var perfekt för lite kurs ute i Rydskogen, hur härligt som helst.. dock efter ca 2 timmar började det bli liiite kallt. Men men, det är ju sånt man får vänja sig vid nu innan vintern kommer.
Sen när vi kom hem så skulle vi laga lite mat, och medans potatisen kokade så skulle vi slinga mitt hår (med SLINGMEDEL!!!), något som jag lovat mig själv att aldrig göra, men jag gjorde det iaf... och det skulle jag inte gjort, mitt hår är jätte slitet nu i topparna, så jag kommer få klippa av typ en och en halv cm :'O inte kul ALLS! Mitt stackars hår, det har aldrig vart såhär slitet... ALDRIG!! Snyft. Tur att jag har massa massa massa Bed Head i badrumsskåpet, det gjorde ju lite nytta iaf :)
Jaja, nu ska vi snart till Fredde och Emma =) skojsigt. Så jag måste föna Kingston nu som precis har duschat, annars blir han förkylder minsann när vi ska ut och gå i kylan.

Mikael och Kingston



Haha..!!! Och ja, självklart så gick vi inte med honom sådär, det var bara en liten rolig grej Mikael fick för sig att göra, så jag tog ett kort, sen satte vi halsbandet där det SKA sitta. Hihi. Men visst är han söt? =)

4 kommentarer:

Patrik A sa...

så söt liten vovve =)

Prince sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mickaela sa...

Tack så mycket :)

Sofie sa...

Vilken sötnos :D Lite skillnad mot min stora, kluns HAHA men det e härligt med hund så man kommer ut i vårt å torrt? kram