BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 2 oktober 2009

Äntligen fredag

Jepp, nu är det äntligen fredag och ikväll ska jag och Mikael gå på bio :) vi ska se Surrogates med Bruce Willis och äta biopopcorn när dom är som bäst.
Den här veckan har gått grymt fort till skillnad från förra veckan som var skitseg. Hatar sega veckor, jag vill ju bara att det ska gå fort fort fort nu. Längtar så innerligt efter bebisen nu.

Kan ni tänka er att jag fortfarande ligger i sängen och slappar :P jag måste verkligen gå upp nu, dels så är jag superduper kissnödig, Kingston lär också vara superduper kissnödig stackarn, men han är lika lat som mig och han verkar ju inte klaga över att få ligga kvar i sängen några minuter extra :)
Vet ni vad? jag pallar inte att skriva mer nu, gör jag det så sprängs min ynkliga lilla blåsa snart, och det blir ju inte bättre utav att en viss liten fis ligger och sparkar direkt på den. haha.

uppdaterar kanske lite senare, men jag slänger upp en trailer på filmen vi ska se ikväll.. verkar shysst :)


0 kommentarer: