BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 29 oktober 2009

Jag skratta så jag nästan kissa i brallan!!


"Robert Achberg hade igår bjudit in några av Sveriges hetaste bloggerskor till sitt program på TV8. Kissie, Dessie och Paow var på plats för att diskutera. Det blev inget bråk dem emellan däremot hjälptes de åt att såga Isabella Löwengrip, aka Blondinbella, och gravida Katrin Zytomierska. Kissie inledde dissningen med att kommentera Blondinbella: "Jag tog över Blondinbellas plats. Ingen vet vad som hände med henne, hon var inte lika rolig längre bara". Hon fortsatte: "Hon blev brunett. Det är ändå Sverige vi lever i här ska man vara blond." Både Kissie och Dessie berättade även att de ofta är medvetet kaxiga och patetiska på sina bloggar. Sen sågade de alla Katrin Zytomierska och tyckte hennes senaste uttalande om att hon hatar barn var konstigt."

Detta utdrag är taget från Posh24.se

alltså, vad har de här stackars tjejerna innanför pannbenet? Tragiskt nog... inte ett skit.

3 kommentarer:

Sofie sa...

haha nä, låter som jag inte missade något.. mår du bra? kramkram

Sofie sa...

ok, vad skönt då att det närmar sig i alla fall :D jo då här är det ok, jag är på bättringsväg.. Ha en kanon söndag!! kramkram

Stina sa...

Tiden har gått jättefort, även om jag bara går hemma och dräller just nu. Känns som om det var igår jag stod och tittade efter magen i vecka 9-10...

KRAM