BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 15 oktober 2009

Äntligen har vi en tvättmaskin

..
Jahapp, idag ska man en sväng till barnmorskan då.. jag har typ tusentals frågor till henne, hon kommer nog inte ens orka svara på alla till slut. haha. Ne, så illa är det nog inte. Efter det ska jag försöka ta mig upp til Bbp och hämta arbetsgivarintyg till Försäkringskassan, det är ju dags att ta kontakt med dem nu, för i mitt fall så lyckas det alltid bli nått strul med sånt där, så det är lika bra att börja i tid med skiten.
Det blir en lång dag idag. Klockan ett ska jag ha operativsystem Vista i skolan till halv fyra, sen vid halv sex så börjar persondatorer och håller på till klockan åtta ikväll.. så det blir en lång dag minsann.
Btw, jag måste ju berätta att det nyss var två killar här och installerade våran tvättmaskin :) Yey, äntligen en tvättmaskin också... nu slipper man springa ute fram och tillbaka i kylan till tvättstugan. Dessutom kommer den nog verkligen komma till användning när Lillan kommer :) det lär nog bli ganska mycket tvättande den första tiden.

1 kommentarer:

Elin sa...

Hello! Det är ju bra att den är bra då, och att ni fått tvättmaskin. Det är så skönt att ha det i lägenheten! Ni har ju dessutom diskmaskin, fusk!
Jag ska jobba lite. I morgon ska jag kolla på Idol med en kompis och sen ska jag färga håret på en. På lördag ska jag nog bara städa för Olles mamma, farmor och farfar kommer hit nästa vecka. Så det är bäst att det är fint. ;) Pöss