BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 16 oktober 2009

Kalmar idag :)

..
Nu har jag inte speciellt mycket att göra. Jag har ätit lite frukost, det blev havregrynsgröt (nyttigheter) och apelsinjuice, sen lite vitaminer på det också :) Jag har hängt upp lite tvätt på tvättstället, packat lite grejer som ska med till mamma för jag åker dit med (det skitsega) tåget idag, så då ska man sitta där och få träsmak i r*ven i 2 och en halv timma, säkert mer eftersom Kustpilen-tågen alltid strular. Men men, jag sitter och laddar min iPod nu så jag har lite musik på vägen.

Igår var jag hos barnmorskan igen, tog lite blodprover och allt det där, hon mätte livmodern på mig, och den går lite över naveln nu så den börjar bli stor minsann :) vi lyssnade på lillans hjärtljud, och de slog med friska slag. Jag har ju varit lite orolig över en del saker, som att hon inte rör på sig lika mycket som hon gjorde innan, vilket tydligen är normalt, så det var ju skönt :) sen fick jag veta att de slag som slår med jämna slag ibland är hicka.. haha.. jag som var skit orolig över att det var nått annat knasigt. Hon är visst en glupsk liten bebis :P hihi.

Nehe, om tiden kunde gå lite fortare nu. Jag bara sitter och väntar på att klockan ska bli halv ett så jag kan cykla ner till stationen, man blir ju lite rastlös när tiden går så segt som den gör just nu. Hum. Jaja, jag får väl ta och lägga mig och vila lite i sägen, kanske läsa något.

0 kommentarer: