BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 7 september 2009

Vårat andra UL

Ja då har jag och Mikael varit på vårat andra UL nu då. Det var såklart lika kul som första gången. Det har hänt massor sen vi var där sist. Hjärta, hjärna och ja precis allt är helt utvecklat, allt såg jätte bra ut, skönt minsann. Lillfisen är nu så lång som 20cm, jag blev helt chockad när hon sa det. Så lång liksom. Hoho. Inte dåligt.
Dessutom måste jag berätta att när man såg på skärmen att bäbisen sparkade till så kunde jag sammtidigt känna det hur väl som helst.. en härlig upplevelse. Men jag har ju känt sparkar i magen nu i typ 2 veckor. På kvällen är det värst, man kan tro att h*n spelar fotboll där inne. hihi.

Idag har jag lagat en jätte god middag till mig, Mikael och Hanna. Det blev potatis, lax, gräddsås och stekta champinjoner, det var mumma det.
Snart ska jag och Hanna till Karamello och köpa oss lite Hockeypulver som har blivit det nya här i hemmet.. haha. Tefat också såklart, mina favoriter, och tefat är då sånna dära runda pappersaktiga saker med antingen salt eller surt pulver i. Gudarns så gött.
Om exakt en vecka idag så går har halva tiden utav min graviditet gått, tiden går super fort, jag hänger knappt med.

0 kommentarer: