BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 6 september 2009

Trötta söndag


Ja då var det dags igen, Top Model 12 ikväll.. för det är 12 och inte 13 va? Shit, jag har ingen koll på det där längre.. jag undrar hur många Top Model det ska vara? Jag vet dock att efter denna så kommer det bli Top Model för tjejer som är lite kortare än de där riktigt långa modellerna, det är inget nytt Top Model så, utan det är ju Tyra Banks som ska hålla i det. Jaja. Det får väl vara nog snart tycker jag, det börjar bli lite mycket nu. hehe.

Hur som helst så kom vi hem från Småland för ett tag sedan. Vi har ju varit på dop i lördags, det var jätte kul och trevligt. Lille Emil börjar bli så stor nu.
I morgon är det skola som gäller igen, men inte bara det, vi ska ju på vårat andra UL i morgon också.. spännande och se hur mycket det har växt sen sist.

Nä nu ska jag ta och rosta lite bröd och värma lite choklad.

0 kommentarer: