BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 11 september 2009

Morrn Morrn

God morgon alla glada! =)

Jag är glad idag minsann.. tror jag, jag är väl fortfarande lite trött, men annars glader. haha. Jaja.
Idag på morgonen när jag vaknade kände jag en sådan otrolig spark i magen, det kändes som att hela bebisen slog värsta kullerbyttan där inne, det pirrade till som fasiken i magen. Jag känner ju små sparkar nästan hela tiden när jag sitter stilla eller ligger ner, men det var en riktigt kick.

Igår var jag och Mikael och tränade lite på gymmet, jag tog det hyffsat lugnt såklart, bebben gjorde några sit ups också vad jag kunde känna när jag satt och tränade mina bröstmuskler. haha. Det var lite kul faktiskt.

Ikväll vill jag gå på bio, jag vill se den nya filmen med Brad Pitt.. hoho. Inglorious Bastards.. tror det stava så iaf, hur som helst så kan ni ju förhoppningsvis läsa och fatta vad det står. haha. Jag ska höra med min lille baby (alltså Mikael) om han vill gå på den med mig ikväll. Känns som det var så längesedan vi gjorde nått bara han och jag ihop nån helg. Så det skulle vara riktigt mysigt.
Nä nu måste jag tyvärr sätta mig med min engelskaläxa så jag har den gjord och slipper ha ångest över den sen i helgen.

Ciaó


Btw, jag drömde om Bebis-tröjan inatt :S hmm. Haha.

0 kommentarer: