BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 22 september 2009

Dag 2 med migrän. Det tackar jag för... not!



Hej mina söta bloggläsare!

Hoppas ni har haft en bra dag hittills. Det har inte jag haft kan jag ju säga, migränen slog till när jag vakna idag på morgonen :( jag blir så less på skiten. Dock så känns det lite bättre nu, men jag kan ju inte anstränga mig för mycket för då blir det bara värre. Så nu tänkte jag slappa lite i sängen med lilla Kingston och bara hoppas på att det går över snart. Det bästa på min dag hittills var iaf den extremt goda varma chokladmjölken som jag drack till mina krispigt rostade mackor idag på morgonen (om man kan kalla klockan 12 "på morgonen") haha.

Juste, jag måste ju berätta vad jag var med om här om natten. Kan ni tänka er att jag VAKNADE av att den lille/lilla låg och gjorde volter och kullerbyttor i magen på mig? haha, helt otroligt att det var så pass livat att jag vaknade utav det liksom. hihi. Så det tog ju en stund innan det lugnade ner sig och man kunde somna om igen :) men det gjorde inte så mycket, det var så mysigt att ligga och känna detta lilla liv inom sig. Helt underbart!

Nåja, nu ska jag väl stänga av datorn snart så det lugnar ner sig i skallen på mig.

Puss o kram

1 kommentarer:

Sofie sa...

Stackare, du får ta å krya på dig! kramkram