BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 17 september 2009

Panikfråga längst ner i detta inlägget!!

Har vart i skolan idag från klockan ett till halv fyra. Gud va tiden och veckorna går fort nu såhär på höstterminen. Jag tycker alltid tiden går som fortast då, men det är skönt iof.
Efter skolan gick jag en sväng till H&M och kikade, jag hittade lite smått och gott. Så nu har jag inhandlat det sista till bebisen inom kläder som jag själv köpt, så nu får det bli andra inom familj och släkt som får komma med presenter till babyn :) man kan ju inte köpa hur mycket som helst nu heller då de växer ur kläderna så himla fort. Det går på ett klick, och så passar inte kläder och skor längre.
Jag slänger upp lite bilder på det jag köpt idag:


Måste ju köpa lite varma kläder och ett par små tofflor då det kommer bli en kall vinter. De där tuffa uggsen var jag ju bara tvungen att köpa, hur coola är inte dem då?! De är ju lite stora för ett spädbarn, haha.. men de växer ju som sagt så fort så de kommer nog passa inom några månader efter att fisen är född :)
Vad tycker ni om mitt lilla köp då? Jag är riktigt nöjd.

Btw i natt vaknade jag utav att jag var helt tjock i näsan, kändes som det rann så jag kände efter, och det var helt blött :O gick in på toaletten för att snyta mig, och jag hade VÄRSTA näsblodet någon någonsin kan haaa!!! Jag fick panik, det var helt tjock och slutade inte rinna. Usch, så jäklans äckligt. Jag som liksom inte har haft näsblod på över 15 år. Har haft det max 2 gånger i mitt liv. Därför undrar jag nu om man som gravid kan få näsblod lättare än vanligt? är det någon som är eller har vart gravid som har haft samma problem? Vore tacksam för svar. Man blir ju liksom lite smått orolig när man nästan aldrig har haft det :/

Puss på er <3>

7 kommentarer:

Elin sa...

De där Uggsen har jag också sett på H&M, skitfräna ju. Tänkte köpa dem och ha som prydnad, hehe!

Köp järntillskottet som heter Hemofer. Det åt jag av när jag hade mycket näsblod och det berodde på järnbrist. Jag tror gravida kan ha brist på järn också. Det är ju bara att googla på det!
Pöss!

Cicci sa...

Gravida kan ha brist på järn. Därför ska du kanske äta "mitt val kvinna" är bra. Då får man i sig lite vitaminer o järn av varje. Men dom kollar värderna på nästa besök på MVC.

& tjock i näsan är jag! Men inge näsblod. Kommer väl dock snart, men då är de nog bara för att jag snorar så pass!

Sissi sa...

Ja man kan lättare blöda näsblod när man e gravid, så det e lugnt:)

Anonym sa...

Kläderna va väldigt "pojkiga". Vet du vad ni ska få eller?

Mickaela sa...

Vadå pojkiga? nej, vi vet inte vad vi ska få.. men man hittar ju aldrig någonting mitt emellan, det är ju antingen tjej eller kill kläder som gäller tydligen... inte så lätt då liix!!!

Elin sa...

Ja men då ska du nog inte oroa dig för näsblod mer. jga brukade få det ca 1 gång i veckan. :P

Tack så mycket! Då blir det til att klippa och färga hela familjen! ;) Ha det fint! Pöss

Sofie sa...

Vilka söta kläder :D Vet ni könet? köp int för mycket kläder ett tipps haha fast det e svårt att låta bli ;) kramis