BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 11 september 2009

Stor saknad. Kom tillbaka till mig :(

Hejsan igen!

Ja, engelskaläxan är klar nu. Snacka om skönt att ha den gjord.
Kom precis ut ur duschen och nu har jag på mig mitt första mammaplagg som är en jättesöt rosa skjorta, slänger upp en bild på den.. vad tycks?

Den är hur mysig som helst. Bilden är dock lite suddig, plus att min hand ser ut som en tillvriden missbildad klo av nått slag ;) haha.

Jag satt precis och kikade på lite bilder av min lille ängel Prince. För er som inte vet så lämnade han oss i en hemsk olycka som skedde nu vid midsommar, han blev överkörd på en parkering. Jag saknar honom mer och mer för varje dag som går. Jag trodde att det skulle bli lättare med tiden, och det sa alla andra till mig också, men det blev inte så. Jag vill ha min Prince tillbaka hos mig, under mitt täcke liggandes vid min mage om nätterna, i mitt knä när jag myser med en film i soffan, han var verkligen med överallt. Saknar Dig Princen min<3

Älsklingen min<3

2 kommentarer:

Elin sa...

Den var jättefin!!

Soff sa...

Han var underbart söt. Beklagar det som hänt!