BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 15 september 2009

Lite smått o gott

Tänk att jag har missat att gå in på Lindex och kika efter barnkläder. De hade ju hur mycket kul som helst där. Så nu har jag hittat massor som jag önskar mig i julklapp och födelsedagspresent, dock önskar jag mig inte bara kläder såklart, utan en massa praktiska saker också förstås =) När man är student så har man ju tyvärr inte alltid råd att köpa sådana här småsaker tyvärr. Så mamma, här kommer en liten lista på det jag hittat på Lindex som jag helt skulle vilja ha..


Lite som jag hittade på Lindex.se, tyvärr så hade dom inte lika mycket på hemsidan som i affären.. hähä. men men, hur som helst så tycker jag att dessa är hur söta som helst.

2 kommentarer:

Elin sa...

Du får snart visa en ny bild på magen tycker jag! ;)

Mickaela sa...

Elin, det kommer en bild i slutet av veckan ;)