BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 19 september 2009

God mat och bio

Tjofadderittan!! hehe.

Känner mig ganska nyvaken, eller jag är ju nyvaken :S hoho.
Igår kom vi hem ganska sent jag och Mikael, vi var ute och åt på grekisk restaurang, sen efter det gick vi på bio och såg Inglourious Bastards, den var riktigt bra tycker jag. Mycket speciell film :) lite udda så. Det var iaf mysigt igår, en lyckad kväll. Undra vad det blir idag? jo, valpkurs med Kingston sen ska vi sätta ihop en bokhylla också efter det. Ikväll blir det nog lugnt. Jag är grymt sugen på gurka, morötter och dip, så det får nog bli det ikväll och en film skulle jag tippa på.
Och vet ni vad? Ni får vänta med en bild på lilla magen till nästa vecka :P tänkte dra ut på det lite.
Jaja, jag ska lägga mig hos Mikael o Kingston i sängen en liten stund igen tror jag. Klockan är ju alldeles för tidigt på morgonen för mig :p

Puss o kram

2 kommentarer:

Come again sa...

Hej! vill gärna tipsa om en ny secnd hand butik på nätet. Kika in för ny inspiration! www.comeagain.se

mvh,Lina

Sofie sa...

Gu så mysigt :D du får passa på att sova nu.. Inte för att det e jobbigt sen men sömnen blir inte sammanhängande haha Ta hand om er! kram