BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 21 september 2009

Jag blir galen

I natt har varit en jobbig natt ska jag be och få tala om för er. Jag har legat med sprängande migrän precis hela natten, jag har knappt kunnat sova någonting, har vaknat igen efter bara några timmar under hela natten. Jag är så trött på dessa migränanfall. Och kan ni tänka er att skiten fortfarande håller i sig!! Den vill inte försvinna. Så idag blir det tyvärr ingen samhälle eller religion för min del. Hatar att missa lektioner nu när det äntligen känns riktigt bra att plugga! Nåja, det är väl förhoppningsvis bara idag som jag inte kan gå till skolan, hoppas jag inte missar allt för mycket. Inte nog med att jag har migrän, jag får ju såklart sådan hemsk ångest för att jag inte kan gå till skolan.. åå.. allt på en gång såklart. Därför skriver jag inte mer om detta nu då ångesten inte lär försvinna.

I helgen ska vi till Malmö och fira Daniel som har fyllt år. Det ska bli jätte kul :) Jag som aldrig har varit i Malmö..haha.. kan ni tänka er? hihi.

Nä jag pallar inte sitta vid datorn mer, jag ska ju inte tro att jag mår bättre utav det :S så, jag kanske uppdaterar lite senare.

Puss o kram

4 kommentarer:

Johanna P. sa...

Haha. Välkommen till Malmö!!! =)

Mickaela sa...

Haha man tackar :P

Sofie sa...

Kan jag tänka mig :D det är nästan det första folk brukar säga ;) tack! han är våran gosegris, världens sötaste om jag får säga HAHA Malmö e fint lite svårt att förstå vissa bara, man får spetsa öronen ;) kram

Elin sa...

Fy fan rent ut sagt, vad migrän suger. Jag har haft de både i lördags och igår. Hatar när det är så man inte kan sova heller och bara vrider och vänder på sig och tänker på det. Usch. Men gud vad stor bebisen blivit, 26 cm! Den borde nästan vara längra än Kingston nu då! hihi! Puss