BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 4 december 2009

Uppdatering

Jag har visst varit lite dålig på att uppdatera den senaste tiden. Men hur som helst så skriver jag ett litet inlägg nu dåra :)
Nu är det äntligen fredag, Mikaels jobbarkompisar kommer hit i kväll, after work. Så jag har städat hela dagen, och nu är jag helt slut. Jag har bara hunnit äta frukost så det är nog dags att få i sig lite mer mat i magen.
På måndag eftermiddag åker jag till mammsen min, det ska bli super skönt att komma dit. Har saknat dem så otroligt mycket :) så det ser jag fram emot. På måndag går jag även in i vecka 32, då är det bara 8 veckor kvar ;) det börjar bli nervöst nu minsann, men ändå så längtar man ju så otroligt mycket till den stora dagen.
Vi var på föräldrarutbildning i går också, det gick jätte bra. Och sen när jag väl kom hem så satt jag och funderade på allt som hade sagts osv om förlossning och allt det där.. och då kom jag på mig själv att det här händer verkligen.. jag ska ha ett barn, jag ska bli mamma, jag och Mikael ska bli föräldrar! Shit!! Visst har man tänkt på det innan också, men det gick upp för en ännu mer nu. puh* och då blev man ännu mer spänd och nervös.

Jaja.. jag är verkligen skittrött idag, och jag orkar inte skriva mycket mera. så..

ciao

0 kommentarer: