BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 17 december 2009

Allt möjligt


Idag var jag hos min BM, skönt att komma på en koll igen med tanke på att mitt socker var lite för högt när jag var där sist och järnet var för lågt. Men nu såg det jätte bra ut, sockret var mycket lägre och järnet var mycket högre :p så nu slipper jag oroa mig. Men jag måste ändå trappa ner på sockret. När jag blir sockersugen så VET jag mycket väl att jag inte ska äta nått godis, men hjärnan stänger typ av och jag går och köper godis iaf :/ usch.
I morgon ska jag gå och köpa 85%ig choklad, så jag kan ta en liten blit när jag blir sockersugen. Får hoppas att det hjälper lite.

Jag och Mikael ska även gå och bowla i morgon med några av hans klasskompisar och vänner till dem. Det ser vi fram emot.. bowling är kul. Det ska bli spännande att se hur bowlandet kommer gå för mig.. haha. Jag kommer ju känna mig som ett bowlingklot :p

Nu längtar jag ihjäl mig till julafton. Varför ska tiden alltid gå så himla långsamt när man längtar till något? gaah. Jag önskar att jag och Mikael kunde åka till Småland tidigare.. men icke :( synd.

Ikväll ska jag försöka komma i säng ganska tidigt, jag är hur trött som helst.. men jag kommer säkerligen inte att kunna somna förrän sent inatt som vanligt :(

Jaja.. nog för idag.

Ciao

0 kommentarer: