BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 15 december 2009

Snart är julen här



Inatt var ingen bra natt. Jag gick och la mig typ vid elva, och vet ni när jag somnade?
halv FEM!! Så skulle man upp klockan sju och göra eng. prov. Och det blev såklart inget med det. Som tur e så avslutas ju mina studier den 29e januari så jag kan göra det i jan istället. Skönt. Hellre att jag gör det då än att jag skulle gått dit i dag som en zombie och skrivit ett IG pga min sömnlösa natt. Nixx.

I morgon ska jag på sista föräldrarutbildningen, och på torsdag ska jag till BM och kolla socker och järn, och mäta magen :) hoppas mitt socker har sjunkt lite sen sist. Nu får det bli ändring på mitt sockersug. Det är verkligen ett stort problem för mig, och jag skulle kunna göra vad som helst för att bli av med det. hjälp!!!

Just nu längtar jag något så innerligt till JULAFTON!! :D på onsdag nästa vecka åker vi till Småland. Synd att vi inte kunde åka tidigare, men M jobbar ju så då går det icke :/ synd.
Jag har önskat mig massor den här julen (dock ingenting till mig själv)

  • Spjälsäng
  • Fårskinn från Ikea att ha i barnvagnen
  • Bodys i strl 50-56
  • Kläder i övrigt till lillan
  • Skötbord
  • Bröstpump
  • Nässug (men det köper jag nog själv)
  • Vagga
  • Snuggle nest (liten mini "säng" som bebisen ligger på mellan oss
  • Övriga småartiklar
Några saker utav det på min lista får jag nog inte, kan bli liiite för mycket kanske :p men det mesta iaf. Känns så himla skönt att det är jul och att jag fyller år innan hon kommer, då kan man ju önska sig det mesta. För det blir ju väldigt mycket man måste köpa såhär till första barnet.

Nehej, nu ska jag slita mig från datorn och få lite skolarbete gjort med tanke på att jag inte har ett skit för mig idag, då kan jag lika väl sätta mig med plugg istället.

XOXO

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte rekommendera fårskinnet från ikea då de inte är direkt ett bra fårskinn för nyfödda hörde av nån att den kan framkalla allergier de är bättre att köpa ett fårskinn från typ barnenshus för de fårskinnet på ikea är typ en matta!

Mikkis sa...

Ok. Bra att du skrev det :) hade ingen aning om det.

Anonym sa...

Jag har ett tips när det kommer till sötsuget :) ta en bit 85% chocklad eller några mandlar. när det kommer till barnkläder så önska dig mer från stolek 56 och upp dom växer ur 50 så himla fort. kram Michelle

Mickaela sa...

Michelle:

Åå, det måste jag testa. Jag får be Mikael gå och köpa lite 85% choklad sen när han kommer hem då :)
Jo, det går väl knappt en månad sen har de växt ur de där små kläderna. Har köpt lite i 56, men det får bli lite mer sen när jag fyller år, då kan jag önska mig massa kläder i strl 56 till henne :)

Kramkram