BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 11 december 2009

Tråkig bloggdesign och en tur på stan!


Som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit här på ett tag nu. Jag har inte orkat och inte haft tid.. eller tid har jag väl haft, så jag har väl inte bara orkat. hehe. Och en annan sak ni säkert har märkt är att jag tröttnar väldigt fort på min bloggdesign. Så om det finns någon där ute som kan göra en riktigt shysst design till blogg.se så byter jag från blogspot till Blogg.se, eller jag har ju redan en på blogg.se som jag inte använder, jag använder den inte pga att jag inte får till något snyggt, jag vet att jag kan men jag orkar inte sitta med det bara. Så är det någon som vill klura ihop något åt mig så säg till. Och givetvis så blir ni ju länkade i min blogg om ni gör det ;)

Åkte till mamma i Kalmar i måndags, kom hem igår, och när jag kom hem så skulle jag och Mikael på FUB, där kollade vi på en förlossningsfilm.. lite skrämmande kan jag ju få be och tala om. Men sen när bebisen väl kom ut så började jag nästan gråta, det var så himla fint och nu längtar man ännu mer tills man får sin egna lilla bebis :)

Kom nyss hem efter att ha träffat Michelle och hennes lille Isaac, han är ju bara för söt den lille plutten. Sen träffade jag Elin på Åhléns också, var ju hur längesen som helst man såg henne nu :) så det var jätte kul. Just det ja, jag köpte ett par rosa vantar inne på Åhléns också, till lilltjejen då såklart :) supersöta!
Nu är jag helt slut, jag borde styra lite här hemma, men vet ni vad? jag orkar verkligen inte det just nu.. kanske ska ta mig en kort powernap tills Mikael kommer hem.
Och ikväll blir det Idolfinal-kväll hemma hos Emma och Freddan :) Jag hoppas Erik vinner, han rockade ju verkligen fett förra veckan... jag tycker Calle är så tråkig så hoppas INTE att det blir han som vinner, usch och fy. hehe.

En sista sak... Jag vill ha min lilla nu <3

Puss

0 kommentarer: