BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 2 december 2009

Bm idag!

Japp, idag var man hos barnmorskan igen. Det gick bra. Dock har jag slarvat lite med järnet *oops*, men hon ska minsann få se på ändring nästa gång, då ska det ligga över 120 minsann.. hoho. Mätte magen gjorde vi också, jag ligger liiite över kurvan, så alla ni som tycker att jag är "liten" för att vara i vecka 31, ni har fel :p hennes hjärta lät bra också.. skönt. Och hon ligger fortfarande med huvudet neråt, precis som när jag var hos BM sist och mätte. Och visst känner man att hon ligger med huvudet neråt, när hon hickar så slår det till långt ner i magen hihi.
I morgon ska jag och Mikael på föräldrarutbildning, det är första gången så det ska bli spännande och intressant minsann :) det ser vi fram emot.

Nu ska jag slänga in kroketter i ugnen och steka lite falukorv.. mumma :) Jag skulle ha bakar lussekatter idag, men ångrade mig nyss då jag känner mig lite svag i kroppen och yr i huvudet. Jag behöver nog bara lite mat sen är det bra igen. hähä.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ät inte falukorv! Tänk på dom stackars grisarna!

Mickaela sa...

Haha va? Ok. Vem e anonym?