BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 16 december 2009

Brr kalla onsdag


Inte en chans att jag går ut idag igen.. inte ens en meter ute i snön tänker jag gå... eller ja, förutom när jag ska gå ut med Kingston.
Skulle GÅ till föräldrarutbildningen idag, vilket gick ganska så bra ändå. Men sen skulle man ju gå hem också, då hade det börjat blåsa nått så förbannat, så hela vägen hem från KH så hade jag motvind, iskallt vill jag lova, plus att jag efter halva vägen fick grymt ont i ryggen och knappt kunde gå sista biten hem. Det var hemskt. Visst har jag blivit öm och fått lite värk när jag gått längre sträckor innan, men nu så gjorde det så ont och det var så jobbigt att det fortfarande håller i sig lite grann. Usch!!
Och inte nog med detta, givetvis ska man tillbaka till KH i morgon för att träffa barnmorskan. Visst kan jag ta cykeln, men jag har ingen lust att cykla på dessa glashala vägar och kanske riskera att halka med cyklen, och hur farligt kan inte det va när man går och är inne i de sista veckorna i graviditeten? Hum, nej.. cykeln får stå. Det blir helt enkelt till att gå i morgon igen.
Attans!!

0 kommentarer: