BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 17 december 2009

Herregud!!! Nu får det räcka :)

Mjo, jag vet att jag kanske börjar bli liiite jobbig när jag håller på o byter blogg stup i kvarten, jag är hopplös.. haha, men jag har länge letat efter ett bra ställe att ha min blogg på. Jag har testat blogg.se innan, men inte varit riktigt nöjd.. det beror på att jag inte är så "hemma" på att göra någon snygg bloggdesign här. Men jag gillar blogg.se och deras upplägg, så nu blir det ingen mer blogg på Blogspot.

Här har ni min nya blogg! (och den kommer jag hålla mig till) loovar!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.

Ha det så bra!

Hälsningar Jessica

Hanar sa...

rjag hade vunnit en tävlig hos dej förra året, i maj o har inte fått nåt :/